tirsdag den 13. maj 2008

posters block.

Tror ikke det er nogen der har tænkt sig at poste idag, nok fordi ingen har været i Hullet eller ude at skate idag. Ridder har været til begravelse, Kenneth har været til matematik eksamen (held og lykke) og Sebastian og jeg orker ikke Hullet og sidder hver for sig.

Min fod er stadig fucked, og da jeg tog en kort 10 minutters session ude på vejen vrikkede jeg om igen, og blev sur. Så nu sidder jeg indenfor!
Kan ske jeg skal vente med at skate efter jeg har været på KBH tur med klassen i næste uge, men det er sgu lang tid at vente. Skide fod!

Måske lægger Kenneth eller Daniel noget ind senere, hvem ved.

//Mååsh!?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg var nu ikk til begravelse, var nu til matematik eksamen i stedet.. baah ..
God bedring med foden Måsh