tirsdag den 3. juni 2008

Hvad der kommer let, går..Dårlig?

Jaja, så er jeg nu også aktiv i bloggen (som trænger til en ORDENTLIG omgang opdateringer!)Så først skal jeg allerførst lære at bruge det her, uden hjælp fra Mååsh, eller Boardknækkeren (Kenneth).

"Bordknækkeren" Et eventyr skrevet af: N Pedersen.
Forventes færdig senest d. 16/6 - GLÆD DIG :b

Måsh ER hypokonter!:

Mååsh!? - On Fire! siger (22:09):
jeg har pisse ondt i min ryg, min tå er hævet, har fået ondt i min ankel, og min anden fod er der også bøvl med!

Og til sidst tænkte jeg at jeg lige kunne være så fræk og uploade dette ret så pop-tøjet klip af mig :b (Det skal så lige siges at der findes mange hurtige blink i klippet, så hvis du ikke kan tåle det, så tar jeg INTET ansvar. tak.!

Undskyld kvaliteten..

Ingen kommentarer: