onsdag den 4. juni 2008

Jeg har nu valgt at skrive om den ret så seje.. HALSBÅNDMUS !
Det vil så sige at jeg lige nu sidder og røvkeder mig, dette er dog også grunden til at jeg sidder og blogger her..

Idag skal jeg egentlig ikke lave så meget. Skal hjem og sove, og derefter skal jeg til open by night (: - Hvor der forhåbentlig vil blive kåret "Miss Holstebro" - I BH :b.. Det skal nok blive sjovt.

Jeg er stadig i fuld gang med at skrive "Boardknækkeren", som bliver et lille eventyr, om den lille store Kenneth Pedersen..

Husk på at Flush i Holstebro også holder Open By Night, så er der ingen undskyldning for ikke at bevæge sig ned i gågaden!

Jeg venter stadig på at se "Why Believe" på youtube, MED SUPER GOD YOUTUBE KVALI! Grunden til at den nok ikke er kommet ind i nu må være det, at den varer 33,etellerandet min. Altså.. Youtube tillader oftest kun klip på max. 15 min, så Kenneth må bare komme i gang med at klippe i den!


Ingen kommentarer: